joi, 4 iulie 2013

Canyoning in Samothraki - 21-30.06.2013

Kalimera!

Al treilea an in Samotharaki si deja ma simt aici ca acasa. Locurile imi sunt bine cunoscute, gasca e doar putin modificata. Suntem o echipa de 19 persoane, 4 fiind copiii. Eu plec cu duba STEP a lui Ceaparu, impreuna cu Mada, 2 Dani , Sica si Stanca. Drumul nu a parut asa lung, avand in vedere ca a fost o petrecere continua.

Ajunsi la Alexandroupolis aflam ca nu mai sunt pe feribot locuri pentru masini pentru ziua de sambata, asa ca lasam masinile in port si ne imbarcam doar noi si bagajele personale pe feri cu destinatia Samothraki. Ajungem si la Kate Kariotes unde suntem cazati, dupa ce inchiriem un autobuz sa ne duca din port. Ne luam camerele in primire, ne echipam de baie si direct la mareeeeee....Avem si o taverna imediat langa mare, asa ca avem si loc de luat cina.

A doua zi, neavand masini, ne-o dedicam marii si soarelui pe plaja Therma, iar Ceaparu se intoarce la Alexandroupoli sa recupereze masinile. Seara il asteptam in port pentru a cobori masinile de pe feri si a lua cina.

In urmatoarele zile imbinam zilele de canion cu cele de plaja. Eu petrec 3 zile pe canioane: Karagianaki, Fonias si Gria Vathra.

La plaja mergem fie la Therma, fie la Pacha Amos, ambele locatii "de vis''.

Seara luam cina fie pe tavernele din port sau Therma, fie in curtea noastra la gratarele pregatite de noi.

Timpul trece foarte repede, ne trezim ca e ultima seara :( . E o seara interesanta, bate vantul, valuri foarte mari. Stand pe terasa noastra auzim valurile, mergem sa le vedem si incropim rapid un foc pe plaja. Din pacate nu apucam sa savuram caci vine ploaia...

Duminica, ultima zi...pregatim bagaje, salutam gazdele si plecam spre o plaja care nu o mai vazusem - Kypos. E o plaja neamenajata, cu pietre, la capatul drumului ce parcurge insula la nord. Ma bucur ca am ajuns aici si savurez drumul de intoarcere pe malul marii pana in port.

Luam feri si ajunsi in Alexandroupolis mancam gyrosul binecunoscut, la locatia binecunoscuta :). Plecam spre casa, de data aceasta cam obositi...La 7 dimineata ajungem in Alba Iulia la fix...ca sa prindem un tren spre casa. Ne luam la revedere de la gasca cu gandul la o noua tura impreuna cat de curand!