marți, 28 august 2012

Piatra Iorgovanului - 24-26.08.2012

Plecam vineri tarziu din Timisoara, dupa ora 20.00; astfel ca ajungem noaptea la Cheile Butii. Unii dorm la pensiune, iar altii ( printre care si eu ) la cort, undeva in apropierea Cheilor Butii. Nu mai stam prea mult si ne bagam la somn in cort.

Sambata dimineata savuram cafeaua, luam micul dejun si plecam spre Piatra Iorgovanului ( eu, Bogdan, Mada, Dan ). Ramo ramane la pensiune, are cate ceva de studiat. Traseul spre P. Iorgovanului este frumos, vremea tine cu noi. Facem multe pauze pentru aclimatizare :)))). Cred ca vrea 3 ore jumate am facut pana sus. Acolo urmeaza o sesiune scurta de poze si ne-am pus pe povesti; nu ne grabea nimic sa coboram. Peisajul frumos, liniste, aer curat.

Coborarea a durat mult mai putin, asftel ca pe la ora 19 eram la cort. Luam cina si ne punem la un vin, la povesti...ne intindem astfel pana dupa ora 1 noaptea.

Duminica nu avem planuri mari, strangem doar bagajele si mergem prin Cheile Butii. Alegem sa mergem prin apa sa putem inainta cat mai mult in chei. Ne oprim insa in zona unde se ingusteaza cheile si apar cascadele.

Ne intoarcem la pensiune, luam masa si apoi ne intoarcem spre casa; de aceasta data ajungem chiar devreme in oras.