joi, 16 august 2012

Canyoning la Cetea - 10-12.08.2012

La invitatia prietenilor canioninsti din Cluj plecam spre jud. Alba, la Cetea. Auzisem de acest canion de ceva vreme, insa nu m-am mai dat pe el. Echipa este formata din Mada, Adi, Anca si subsemnata. Ajungem vineri noaptea in zona de campare, exact la coordonatele primite :). Punem corturile, stam la o poveste si pe la ora 1 la somn.

Sambata dormim pana la 10.00....a fost asa bine, nici cald, nici frig, nici galagie, adica perfect! Iesim ca soparlele din cort si punem masa, pregatim cafeaua. Intre timp ajung si baietii din Cluj: Dan, Danutz si Sica; iar apoi si fetele: Raluca si Stanca. Povestim cate ceva, iar apoi incet-incet ne pregatim de plecarea spre canion. Spre bucuria noastra aici marsul de apropiere e scurt, aprox 20 min....mai da asa viata :). Ne infructam pe drum si cu niste mure delicioase.

Ajungem la intrarea in canion si urmeaza partea de initiere teoretica si practica la copac pentru fetele incepatoare. Ne pregatim apoi de intrarea in canion, nu inainte de pozele de grup :))

Canionul incepe fie cu o saritura mica pentru doritori, fie pe coarda pentru incepatori . Eu ma ocup de facut poze, ca doar de aia m-au luat cu ei :))). Urmeaza 2 cascade mai mari, unde cu ajutorul celorlalti strangem si apa sa avem parte de ea pe cascada. Ne regrupam si ajungem la ultima cascada unde se sareee!!!!

Mai urcam o tura pentru a face din nou canionul si ne bucuram din nou de sarituri. Pe la 6 cred ca ne retragem spre tabara. Facem poza de final si ne dezechipam.

Urmeaza partea de feed-back, fetele pleaca spre Cluj, iar noi ceilalti ne adunam in jurul focului. Cad si cativa stropi de ploaie pentru a ne speria putin; insa nu ii bagam in seama. Asa ca ne intindem la foc unde si adormim pana dimineata in asteptarea vinetelor lui Sica :).

Duminca ne trezeste soarele, care te face sa te ascunzi pe la umbra. Se trezeste lumea incet incet si pregatim cafea, mic dejun, vinetele lui Sica si ceva carnati de care se ocupa DanS.

Astfel ca trec ceva ore pana ne mobilizam sa mai plecam o tura pe canion. Am ramas mai putini de aceasta data: Sica, DanS, Adi si eu. Obiectivul e sa filmam niste cadre pe canion. Sica se ocupa de filmare, Dan de echipare, iar eu si Adi din cand in cand fotomodele ;).

Terminam rapid si ne intoarcem in tabara, ne dezechipam, strangem si plecam spre Aiud unde ne oprim sa luam pranzul/cina. Stam aproape 2h aici, insa nu a fost cea mai inspirata alegere. Ne luam la revedere de la clujeni si in speranta unor alte intalniri pe canioane, plecam fiecare pe drumul nostru.