miercuri, 27 aprilie 2011

Outdoor Wellness la Brebu Nou - 08-10.04.2011

A venit primavara, asa ca a venit vremea pentru o noua iesire OW la munte.
Am plecat de vineri seara din Timisoara impreuna cu Alice si Bogdan. Am ajuns seara tarziu la pensiunea din Brebu Nou unde era cazat grupul. Am papat o supa care ne-a incalzit la sufletel :). Apoi am mers la locul nostru de cazare, la cort.

Sambata noi, nefiind la program, am inceput cu o pauza si am mers la pensiune la o cafea/ceai cald. Luci si Geza au pregatit atelierul. Am facut 2 grupe din cei prezenti, cu o echipa am urcat pe dealul din apropiere, iar cea de-a doua a ramas sa faca traversarea pregatita de baieti. Vremea a tinut cu noi, adica nu a plouat, in schimb a fost foarte frig si a batut vantul ingrozitor. Seara am mers din nou la pensiune, la caldurica. Aici vin si Miha, Hume si Marius...care au pedalat din Caransebes pana aici.
















Duminica de dimineata am plecat la pensiune, apoi am strans bagajele/corturile si am plecat.
Am decis sa plecam inspre Valiug, sa vedem cum mai arata lacul. A fost asa rece ca am decis sa nu ne mai oprim sa mancat afara, ci doar in Resita...la o pizza.



Mi-a placut tare mult pensiunea, atat ca locatie, design, cat si ca atmosfera. Gazdele de asemenea ne-au primit cu caldura. Ii puteti vizita aici:

Trebuie sa revin aici, la vara!
Numai bine,
Ioana

Niciun comentariu: