luni, 16 noiembrie 2009

La Catunele din M. Cernei - 13-15.11.2009


Dupa o perioada de pauza, fara iesiri la munte am zis sa gasim o locatie frumoasa, cu un peisaj frumos de toamna. Cred ca l-am gasit...Valea Cernei e cea mai frumoasa in timpul toamnei.
Un peisaj mirific, tonurile de galben si maro ale toamnei au colorat padurile si crestele M. Cernei si Mehedinti.

Am plecat de vineri impreuna cu Ione, am mers chiar bine avand in vedere drumurile patriei noastre. Ne-am intalnit la Pensiunea Dumbrava cu Dan, Cipi, Luci, Elena si Tudor. Cu bunavointa gazdelor ne-am cazat in sala de conferinta a pensiunii :)

Seara ne-am petrecut-o stand la povesti....
Dimineata insa a fost mai grea, avand in vedere ca doar pe la 3 juma ne-am culcat. Fara nici un stres am luat cafelutza, micul dejun si am stabilit ce sa facem in cele cateva ore care au mai ramas pana sa se intunece ;). Am luat azimut spre Inelet, stiam noi de un podet peste Cerna, de o vale si o cascada....

Drumul e ft. frumos, poteca urca serpuind prin padure, am dat de un izvor, apoi sus de cateva case. Am ajuns in Inelet. Am vazut porcul cum se plimba pe dealuri fara nici un stres. Am dat de o femeie de 85 de ani care ne-a spus ca si-a trait toata viata acolo...s-a bucurat sa vorbeasca si ea cu cineva. Ne-a povestit cate putin de traiul ei, impresionant...

Am plecat apoi spre Scarita, am dat si de scoala din sat/catun, am mai vazut cateva case, oameni care munceau, cai care pasteau linistiti. Stiam noi de scaritele care dadeau in vale, asa ca am coborat pe acolo, pe la km 18. De acolo perpedes pe sosea pana la masina care o lasasem la km 15. Ajunsi la Dumbrava am bagat o ciorba calda, iar apoi ne-am retras in camera. La ora 22 dormeam deja...







































Duminica n-am mai facut mare lucru, ploaia nu ne-a lasat ca scoatem nasu afara decat ca sa ne urcam in masini si sa plecam spre casa.

Am avut parte de un week-end frumos, linistit, relaxant; de un peisaj mirific, de oameni faini, ce poti sa iti doresti mai mult...

Ioana

" Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata
ci PE CINE ai;
Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca
ci cu ceea ce poti tu sa faci " - Octavian Paler

Niciun comentariu: