joi, 26 ianuarie 2012

Revelion la Jupanesti - 30.12.2011 - 02.01.2012

Anul 2011 a fost anul sarbatorilor la Jupanesti, atat de Pasti, cat si de Revelion am petrecut in acelasi loc.

Am plecat de vineri impreuna cu Bogdan si Mada pe traseul Timisoara-Severin-Ciresu-Jupanesti.
Ajunsi la casa gazda salutam lumea si ne instalam. Gasca deja cam venise: Elena, Tudor, Polo, Rodica, Vadim, Vera si altii, dar sa nu uitam de gazde: Sosu, Mariana, Sandu. Luam cina si apoi socializare.

Sambata ca sa nu stam degeaba am zis sa facem o primbare pana la Izverna; am si intrat putin in pestera pana la sifoane.

Foto: Bogdan

Seara ne-am pregatit de reveliune cu gratare, Campari, rochite, "pacanele", peruci si artificii. La ora 12.00 am iesit in spatele casei pentru numaratoare inversa...si 4,3,2,1.... La multi ani!!! Pupaturi si rapid in casa ca e cam inghet afara. Am continuat petrecerea inauntru, fiecare cat l-a tinut...

Foto: Vadim

Foto: Vadim

Duminica, in prima zi a noului an, am decis sa mergem din nou la o pestera, sa incepem anul cum se cuvine. Asa ca am mers in P. Gramei, unde eu si Elena am exersat partea de topografiere, avandu-l ca profesor pe Tudor; altii fotografia, iar altii doar au vizitat.

Foto: Ioana

Foto: Ioana

Foto: Ioana

Foto: Ioana

Luni nu am avut program, doar am stat la povesti, curatenie, bagaje si drumul spre casa...

Foto: Ioana

Au fost niste sarbatori asa cum mi-am dorit, cu putina miscare si multa relaxare.

La multi ani!!!

Cu respect,
Ioana

Un comentariu:

dragos spunea...

salut am fost si eu atunci
foarte tare
ce mica-i lumea